Gymnastik - Holdoversigt & træningstider

Program for sæson 2022-2023

Gymnastiksæsonen løber fra september til marts, hvor vi i marts slutter af med gymnastikopvisning.
Vi glæder os meget til at se dig i den nye sæson.

Hold Dag Tid og sted Træner
Puslinge
(Børnehavebørn)
Mandag
Start uge 39
15.00-16.00
KIF Hallen
Mette Foged
51512456
Børnehavebørn – vi skal tonse i skumredskaberne, lege og hygge os uden mor/far.

Mor/far/barn
0-3 år
Mandag
Start uge 39
16.15-17.15
KIF Hallen
Mette Foged
51512456
Vi synger, leger og tumler i skumredskaberne, så tag mor/far eller bedsteforældre med.

YOGA
+16 år
Mandag
Start uge 38
17.30-19.00
KIF Hallen
Vibeke Lambertsen
20911845
Vi har fokus på såvel styrke, balance og smidighed som afspænding og indre ro. Vi arbejder med flow sekvenser, forskellige stræk og afslutter med afspænding. Yoga kan dyrkes af ung som ældre og erfarne såvel som nybegynder. Medbring din egen yogamåtte og et tæppe hver gang. Minimum 10 deltagere for at holdet oprettes.

"Forkæl dig selv"
(modne kvinder"
Mandag
Start uge 39
19.30-20.45
Gymnastiksalen
Susanne Pedersen 22457073
Gitte Heronimus 30306147
Motion for modne kvinder i uformel atmosfære eks. opvarmning, styrketræning, ud- og afspænding. Vi arbejder på mulighed for en gang om måned at komme til vandgymnastik i Gymnastikhuset på Tåsinge -det er ikke på plads endnu, det meldes endeligt ud på holdet (ekstra gebyr for dette). Medbring din egen måtte.

Spring/rytme
0.-3. klasse
Onsdag
Start uge 40
16.00-17.00
KIF Hallen
Phuong Tran
61309663
Holdet er for gymnaster 0.-3. klasse, som vil prøve kræfter med spring og rytme. Vi skal bl.a. lære at få rytme i kroppen ud over også at få den til at lave de vilde spring. Der er plads til alle såvel nybegyndere som øvede. Kom og være med.

Spring
(0. klasse ->)
Onsdag
Start uge 40
17.00-18.00
KIF Hallen
Hans Pedersen
62262224
Hovedet ned og benene op, vi skal springe, hoppe og have det sjovt - så kom og vær med.

Pilates Onsdag
Start uge 38
18.30-19.30
KIF Hallen
Vibeke Lambertsen
20911845
Vi træner core-muskulaturen, som støtter rygsøjlen samt balance og smidighed i et roligt tempo.
Vi bruger redondo-bold en gang i mellem. Medbring din egen træningsmåtte og et stort håndklæde eller tæppe. Minimum 10 deltagere for at holdet oprettes.

Store Bolde Onsdag 
Start uge 38
19.40-20.40
KIF Hallen
Vibeke Lambertsen
20911845

Vi træner på de store bolde, som giver god styrke/stabilitetstræning. Vi udfordrer balance mens vi træner kroppen. Mebring træningsmåtte, bold kan lånes. Minimum 10 deltagere for at holdet oprettes.